Support a la investigaciò i la docència

- Investigació.

Dins dels límits establits per la normativa d'accés a la documentació, l'Arxiu General facilita la consulta dels seus fons a les persones que desitgen fer treballs de recerca.

- Visites i classes pràctiques

L'Arxiu General ofereix al personal docent la possibilitat d'utilitzar els fons de l'Arxiu General com a recursos complementaris de formació per a l'alumnat.

En col·laboració amb el professorat, es poden establir activitats de suport a la docència tals com a visites a l'Arxiu General, préstec de fons documentals per a il·lustrar l'ensenyament, classes pràctiques, etc.

Per a sol·licitar aquest servei contacte a través d'arxiu@ua.es.

- Pràctiques d'alumnes

Així mateix, l'Arxiu General facilita la realització de pràctiques d'alumnes, que els permeta conèixer els procediments de la gestió documental.