Coordinació i assessorament dels arxius de gestió

L'Arxiu General, com a coordinador del sistema arxivístic de la Universitat,  proporciona suport tècnic als arxius de gestió, amb objecte facilitar l'organització de la documentació que es tramita en les oficines.

- De manera permanent, l'Arxiu General estableix procediments de gestió i elabora eines de descripció per a unificar i normalitzar els sistemes de gestió documental. (Normes de transferència. Manual d'organzación dels arxius d'oficina. Procediment de préstec de documents. Quadre de classificació).

- Per a consultes concretes, els arxius d'oficina poden dirigir-se a l'Arxiu General utilitzant el formulari de sol·licitud d'informació.