Saltar apartados

Conservació/Eliminació

Valoració documental

Té com a objectiu establir els terminis de conservació, accés i transferència de les sèries documentals.

En la Universitat d'Alacant, les propostes de valoració de les sèries documentals són realitzades per l'Arxiu General amb la col·laboració de la unitat productora corresponent, i validades per la Comissió de Documents i Arxius de la Universitat.

D'acord amb la normativa d'aplicació, les propostes són elevades a la Junta Qualificadora de Documents Administratius de la Comunitat Valenciana (JCDA) que, si escau, les aprova i estableix les corresponents taules de valoració documental.

Taules de valoració

Procediment de valoració

 

Eliminació de documents

Té com a objectiu destruir la documentació de la UA amb un valor administratiu, legal o fiscal extingit i que no posseeix ni es preveu que posseïsca valor històric, d'acord amb els terminis i condicions establits en les taules de valoració documental.

Si la documentació a destruir es troba en un arxiu de gestió i és la unitat administrativa la que procedirà a eliminar-la, s'ha d'actuar d'acord amb el procediment establit i sol·licitar l'autorització prèvia de l'Arxiu General.

Sol·licitud d'eliminació

Procediment d'eliminació

Arxiu


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464