ESCRIPTORS DE LLUMS DE LA UNIVERSITAT D'ALACANT

Aquesta Associació de fotògrafs de blanc i negre va ser creada en 2003 en el si de la Seu Ciutat d'Alacant i està oberta a les persones que participen en els cursos de fotografia en blanc i negre impartits per la Universitat Permanent o la Universitat d'Alacant, així com a altres persones interessades en la matèria. Les finalitats principals que té són la promoció i l'estudi de la fotografia en blanc i negre, i per a això organitza diverses activitats, col·labora amb altres iniciatives amb finalitats similars i publica la revista fotogràfica ELUA.

Més informació en la seua pàgina web http://escritoresdeluces.es/

La col·lecció de fotografies que custodia l'Arxiu General està composta per 278 fotos en blanc i negre pertanyents a la sèrie de "concursos socials" organitzats per aquesta associació entre els anys 2004-2016.

La col·lecció ha sigut digitalitzada i pot ser consultada a través de l'Arxiu Audiovisual de la UA.