Catàleg de tesis doctorals i treballs de recerca

La col·lecció de tesis doctorals i treballs de recerca està formada pels documents reunits per l'Arxiu universitari que han sigut presentats en la UA per a l'obtenció d'una titulació o un grau acadèmic:

Tesis doctorals: treballs de recerca realitzats per a l'obtenció del grau de doctor. El catàleg inclou la immensa majoria de les tesis doctorals presentades en la Universitat d'Alacant, tant les llegides en les facultats per l'antic sistema de cursos de doctorat, com les quals van ser realitzades pel sistema de crèdits.

Tesi de llicenciatura (tesines): treballs de recerca conduents a l'obtenció del grau de llicenciatura. En la col·lecció estan presents les tesines enviades a l'Arxiu General per les Facultats de Ciències, Filosofia i Lletres, Dret, Econòmiques i Medicina.

Altres memòries de recerca: secció molt incompleta que agrupa diferents tipus de treballs de recerca realitzats per a la consecució d'objectius diversos.

La consulta del catàleg permet accedir a la descripció d'aquests materials i, en el cas de les tesis doctorals, al text complet del document, quan l'autor del mateix ha autoritzat la seua difusió.