Saltar apartados

Arxiu General

L'Arxiu General és la unitat que coordina el sistema arxivístic de la Universitat per a garantir el tractament, accessibilitat i conservació del patrimoni documental. Les seus funcions principals són:

  • Coordinar la gestió dels arxius d'oficina, establir procediments i elaborar eines de descripció uniformes per a facilitar l'organització i accés a la documentació activa, és a dir durant l'etapa de tramitació administrativa.
  • Custodiar tota la documentació universitària procedent dels arxius d'oficina, una vegada transcorregut el període de permanència en aquests. Actua com a arxiu intermedi tractant la documentació semiactiva perquè servisca de suport a l'activitat administrativa, i actua com a arxiu històric conservant aquella documentació inactiva de la qual se n'ha determinat la conservació definitiva, perquè puga ser consultada amb finalitats d'estudi i investigació.
  • Organitzar i posar a la disposició de la comunitat universitària i de la societat en general, aquells documents de valor patrimonial produïts o reunits per persones o entitats que n'hagen confiat a la Universitat la custòdia i difusió.

Horari

Personal

Localització

Fondo documental de la Escuela de Magisterio, Documento fundacional

 

Fondo documental de la Escuela de Comercio de Alicante

 

 

 

 

 

 

 

Procedencia: Archivo de la Democracia

 

 

 

 

 

 

 

Arxiu


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Spain)

Tel: (+34) 96 590 3400

Fax: (+34) 96 590 3464

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464